loading...
امید شیعیان خواهد امد غم مخور
تبلیغات
صلوات شمار دیجیتال خاتـم
صندلی ماساژور
حسن اسماعیلی بازدید : 609 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بعضی وقتا از خودم خسته می شم که چرا من نمی تونم ادم خوبی باشم وقتی بی دلیل سریع عصبانی می شم و تمام وجود منا فرا می گیره اون موقع به هیچی فکر نمی کنم بعدا وقتی اروم می شم اینقدر ناراحت هستم که فکر می کنم دیگه زمین و زمان با من لجا اخه برای چی من نمی تونم گاهی با خودم می گم چی می شد من یه ادم همه چیز تموم باشم و اگر هم بخوام خطایی کنم نتونم  یعنی اون ادمای بزرگ که من می شناسم همه هم اونا را می شناسند چیکار کردند که این قدر با ثبات هستند چی دیدند چی شد که اونا اینطور شدند گاهی وقتا هم اونقدر اعصابم خورده که نعوذ باالله به خدا هم بر می گردم اصولا ادم خود خواهی هستم قبلا فکر می کردم ادم خود خواه ادمی که همه چیزا برای خودش می خواد من اون ادم نیستم ولی الان که دارم فکر می کنم می بینم ادم خودخواه منم که فکر می کنم باید همه چیز و همه کس بد باشن تا من بشم خوب یا اینکه چرا من اینطور هستم خلاصه که دیگه خسته شدم دارم از ناراحتی می میرم . خیلی وقتا با خودم گفتم چی مشه مثل همه این حکایت های مردم گنه کار یه روز منم بشم ادم کار درست یا مثلا یه نفر از راه طریقت بیاد و نگاهی توی چشمای من کنه من عوض بشم ولی خدایا این انصاف نیست چرا برا اونا باشه برا من نباشه اخه من که مال دنیا ازت نمی خوام من که از صفت بدی نمی خوام من فقط می خوام ادم بشم خدایا پس چرا من........

اما تعداد توبه هام هم که خیلی بالا رفته اخه خدایا دیگه حتی روم نمیشه بیام در خونت بعضی وقتا به خودم می گم هرچی صفت بده من دارم خدا من که نمی تونم کاری کنم اگه تو نخوای خدایا یه دعا دارم تورا به هر قسمی که می دونی از همه بالاتره کمک کن یه جوری راحت بشم از اینی که الان هستم خدایا یعنی می شه

من تو همه چی از نظر خودم شکست خوردم حتی تو مدرسه هم نتونستم به جایی برسم الان دو ساله که دیپلم ردی ام هی می خوام و نمی شه نمی دونم چرا و قتی گریه مادرم را می بینم که در و همسایه بهش می گن و پز بچه هاشونا می دن و میگن که بچه تو چیکار کرد وقتی اینارا می بینم می گم این دفعه دیگه با دفعه های قبل فرق می کنه ولی بازهم نمی شه الان یک ساله که خودما اسیر کردم که امسال می خونم تا کنکور دو سه ماهه دیگه بیشتر نمونده و من هنوز هم هیچ کاری نکردم نمی دونم خلاصه تهش همه کاره و هیچ کاره یه روز می رم تو سایت و وبلاگ از این چیزا یه روز میرم تو داستان و شعر گفتن یه روز می رم تو نماز و عبادت اینا همش یه روزه من تصمیم خیلی کارا را گرفتم ولی همشون یه روزن و همه نیمه کاره مونده خدایا ولی یه چیزا خوب می دونم من عاشق علی ام من عاشق رسول خدا من عاشق اهل بیتم من ناراحتم وقتی که اونا ناراحتن من عاشق رهبر ایرانم من دینما دوست دارم ولی با همه اینا می دونم و بازم گناه و بازم کار نیمه تموم

خدایا من بنده ی ضعیف تو هستم کمکم کن اگه تو کمک نکنی من کیا دارم من چجوری درست بشم خدا امروز ازت می خوام به من ثبات قدم را بدی امروز می خوام گناه نکردن را به من بدی امروز می خوام هرچی خصلت خوبه تو دنیا به من بدی می دونی چرا اینقدر زیاد میخوام دیگه چون خودتون گفتید کم نخواهید ام روز من می خوام حتی بهتر باشم از مرحوم بهجت از نخودکی و از اقای مجتهدی از ابن سینا از انیشتن از همه نظر خدایا من دعا کردم ولی اجابتش با خودته تا نخوای نمی شه خدایا من اینا برا خودم نمی خوام برای همه جونامون می خوام خدا ما که به غیر از شما و خاندان اصمت و طهارت کسی را نداریم خدایا امروز این گدارا رد نکن خدایا امروز جوابما بهم بده


برچسب ها جمالت زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به تمام بازدید کنندگان سایت امید وارم که مارا از دعای خیر خود فراموش نکنید برای سلامتی اقا سه صلوات محمدی (الهم صل علی محمد وال محمد )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آموزش اتوکد
  • آموزش اتوکد
  • آموزش | دانلود
  • قالب وبلاگ
  • تاپ کرک
  • بهترین های وبگردی
  • طب سنتی
  • دارو گیاهی
  • هاستینگ سرور مجازی چت روم ساخت وب سایت
  • بهترین های وبگردی
  • پيروان علي
  • ظهور-zhr
  • خورشید طوس
  • پیروان علی
  • پایگاه رسمی عفاف و حجاب
  • پیامک سرای چهارده معصوم(حمیدعلیمی)
  • هیئت متوسلین به حضرت زهرا (س)
  • هرچه که از قران مجید می خواهید
  • بیت الاحزان(بزرگترین منبع اشعار ومداحی های مذهبی)
  • سربداران313
  • ولايت علوي
  • اندیشه
  • حریم اسمان
  • نام علمداران جنگ نرم
  • ارمغان وحی سلامی
  • پایگاه بسیج امام علی (ع)
  • کربلا
  • میزبانی وب و دامنه
  • هیئت نادعلی(ع)کرج
  • سربازان گمنام امام زمان
  • خانه شعر معاصر
  • یاران گل فاطمه (س)
  • پایگاه تخصصی تبیان مهدویت
  • محصولات مذهبی
  • راه اسمان
  • «شعرهای آئینی»
  • اباصالح
  • الهم عجل لولیک الفرج
  • اندیشه
  • جنبش متحد اسلامي
  • عصر ظهور
  • بهترین ها کمترین قیمت ها
  • شمیم یار
  • PAR30 LINK
  • بصیرت
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • شفا
  • عاشقان مهدی (عج)
  • ۩۞۩ معاونت تهذيب صدوقی ۩۞۩
  • دفاع همچنان باقیست...
  • بسیج مدرسه عشق
  • امام عصر(عج)
  • .: دل نوشته ها :.
  • هدف مند سازی یارانه ها
  • وبمون
  • گروه نرم افزاري يا مهدي(عج)
  • مهدی موعود
  • سایت کارمندان ایران
  • ورود به جی میل
  • ترجمه متن و سایت
  • جست و جوگر یاهو
  • جست و جوگر گوگل
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب این سایت را چگونه ارزیابی می کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 128
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 125
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 46,020
  • بازدید کلی : 475,152
  • کدهای اختصاصی